&nbsp
International Customer Service
Phone +49 30 2601-2759
Fax +49 30 2601-1263
Management und Qualität

68 search results

Standard [CURRENT] 2019-06

DIN EN IEC 62881:2019-06;VDE 0810-881:2019-06
Cause and Effect Matrix (IEC 62881:2018); German version EN IEC 62881:2018

47.85 EUR VAT included

44.72 EUR VAT excluded

Technical rule [CURRENT] 2016-03

DIN CEN/TS 16880:2016-03;DIN SPEC 77880:2016-03
Service excellence - Creating outstanding customer experiences through service excellence
Procedure: Pre-Standard
Abonnement im Online-Dienst

Diese Norm ist auch im praktischen Online-Dienst verfügbar. Im Online-Dienst stehen Ihnen Normensammlungen elektronisch zur Verfügung - angereichert mit vielen Extra-Infos (Richtlinien, Rechtstexte, Kommentare etc.) und mit regelmäßigen automatischen Updates. Im Vergleich zum Einzelerwerb der Normen ergeben sich deutliche Einsparungen.

Zu passenden Online-Diensten

from 71.80 EUR VAT included

from 67.10 EUR VAT excluded

Technical rule [CURRENT] 2011-07

DIN SPEC 77224:2011-07
Achieving Customer Delight Through Service Excellence

Specification DIN SPEC (PAS) 77224 deals with the extremely relevant and complex topic of establishment and expansion of Service Excellence. It defines properties and specifies requirements for ...

Procedure: PAS
Abonnement im Online-Dienst

Diese Norm ist auch im praktischen Online-Dienst verfügbar. Im Online-Dienst stehen Ihnen Normensammlungen elektronisch zur Verfügung - angereichert mit vielen Extra-Infos (Richtlinien, Rechtstexte, Kommentare etc.) und mit regelmäßigen automatischen Updates. Im Vergleich zum Einzelerwerb der Normen ergeben sich deutliche Einsparungen.

Zu passenden Online-Diensten

Free of charge

Technical rule [CURRENT] 2017-08

DIN SPEC 77231:2017-08
Process and competence framework for service excellence in branch banking
Procedure: PAS
Abonnement im Online-Dienst

Diese Norm ist auch im praktischen Online-Dienst verfügbar. Im Online-Dienst stehen Ihnen Normensammlungen elektronisch zur Verfügung - angereichert mit vielen Extra-Infos (Richtlinien, Rechtstexte, Kommentare etc.) und mit regelmäßigen automatischen Updates. Im Vergleich zum Einzelerwerb der Normen ergeben sich deutliche Einsparungen.

Zu passenden Online-Diensten

Free of charge

Standard [CURRENT] 2002-06-01

CSA B480-02:2002-06-01
Customer Service Standard for People with Disabilities

80.00 EUR VAT included

74.77 EUR VAT excluded

Standard [CURRENT] 2012-02-01

CSA Z275.4-12:2012-02-01
Competency Standard for diving, hyperbaric chamber, and remotely operated vehicle operations

108.80 EUR VAT included

101.68 EUR VAT excluded

Standard [CURRENT] 2013-11-01

CSA Z275.5-13:2013-11-01
Occupational diver training

138.70 EUR VAT included

129.63 EUR VAT excluded

Technical rule [CURRENT] 2017-11

VDMA 34162:2017-11
Quality-related costs in the mechanical engineering industry

from 26.00 EUR VAT included

from 24.30 EUR VAT excluded

Standard [CURRENT] 2018-04-01

OVE EN 61078:2018-04-01
Reliability block diagrams (IEC 61078:2016) (german version)

from 278.84 EUR VAT included

from 260.60 EUR VAT excluded

Technical rule [CURRENT] 2016-04-01

ONR CEN/TS 16880:2016-04-01
Service excellence - Creating outstanding customer experiences through service excellence (CEN/TS 16880:2015)

from 113.95 EUR VAT included

from 106.50 EUR VAT excluded

Note

If you leave this page your selected items will not be added to the selection. What do you want to do next?

Discard selection and go to the next page